Dag - ?

Seal of approval
 
B-bear och E-dog (kg) här
Dagarna flyter ihop med varandra. Jag har mest legat i sängen och kollat på New girl, Walking dead och Homeland. Slösökt lite olika jobb och utnyttjat vår espressobryggare till max. Det är skönt att inte göra något, till viss del. Har några "lätta" ställen som jag ska söka snart, som jag väntat med tidigare. Imorgon tar jag tag i det lite mer på riktigt. Har varit förbi Indiana för att kolla hur det blir med min lön. Jag har inget somhelst bevis på att jag någonsin varit där, men tur nog så verkade dom hålla med om att jag ska få mina pengar. Så jag ska lämna lite uppgifter till deras bokföring så ska jag få en okänd summa i kontanter. Livin' the dream.
 
När jag inte drar in enorma summor pengar så kollar jag på videos på roliga djur (huvudsakligen katter). Livin' the dream, somsagt
Vi funderar på att studera vid Sorbonne i vår, jag och Erik. Vi lär oss inte supermycket franska genom att ligga i sängen, eller i Eriks fall: hänga med svenska barn mot betalning.
vad kul vi ska ha.
 
Igår var vi på Jens Lekmans konsert, några kvarter bort. Kung vare
Hejhej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0