dag 36 typ

björn här.
  • har jobbat in första dag på Cojean. En lunchresturang för rika människor som vill äta nyttigt. Där byter man uppgift med varandra varje dag. Idag har jag huvudsakligen stått och diskat och gjort morotsjuice, men imorrn kanske jag är servitör. Det är dom små sakerna som gör det.
    man börjar i varje fall varje morgon med att göra smoothies och mackor medans man lyssnar på fransk hiphop och internationell populärmusik (tänk party rock anthem). Det är ganska soft. Framförallt går tiden vädigt fort
  • åkte till huvudkontoret och pratade med en man i väntrummet som var väldigt trevlig intresserad av mig, och vad jag tyckte. efter en stund visade det sig att han var Co-founder för hela skiten. Blev lite nervös, men han va supertrevlig
  • skrev kontrakt. två veckors uppsägningstid, när det nu är dags. om jag säger upp mig skriftligt så får jag också ett avgångsvederlag. vet inte hur mycket, men det låter rätt soft iallafall. om jag dör så får mina föräldrar lite pengar (men jag kan skriva över det på någon annan, så fjäska på nu). sen betalar dom halva metrokortet, vilket är typiskt värt. cojean juan
  • kaffet är slut
  • snart kommer frida!

Kommentarer
Postat av: julia

men värt! älskar ställen som har engagerad ledning. köp nytt kaffe. peppa på att jag hälsar på, någongång. jag tar med mig svenska grejjer. sånt man inte gillar egentligen men helt plötsligt saknar.

2012-10-02 @ 23:34:52
Postat av: Anton

sjukt värt! congrats, mate. låter fan som ett bra jobb.

2012-10-03 @ 01:34:14
URL: http://flickr.com/photos/mirjoran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0