dag -

efter lite bloggbrist så kommer här en uppdatering. det har kanske inte hänt så himla mycket, but still
 
  • eric och oscar har anlänt till paris och tagit med sig vår f.d. inneboende, Niels, till deras lägenhet
  • björns nya byxor har försvunnit spårlöst
  • utgifter, ständiga utgifter
  • 3/5 i kollektivet har varit sjuka. erik i två dar, sedan jag (björn) och gabriel igår. gabriels jobb ville ha ett läkarintyg, vilket betydde att han fick ge sig ut på stan och betala en massa pengar för ett papper på. jag mådde bra på morgonen när jag gick till metron (runt 6 på morgonen), men fick ont i magen och svimmade när jag väl var där. fick hjälp av snälla främlingar då jag var i ett indisponibelt skick. sen kom arvid och hämtade mig. sen sov vi hela dagen och mår bra nu
  • fler utgifter
  • saga är här!
  • det är sverige-kallt idag
  • cheferna på mitt jobb är osköna igen. jobbat skitbra och varit glad typ 12 dar i sträck men var lite för långsam (fick ett helt nytt ansvarsområde), och såg lite lite sur ut under torsdagsmorgonen. detta fick dom att fråga mig om jag verkligen trivdes på jobbet, om jag hade vad som krävdes. det handlar bara om vana, vilket dom tydligen inte helt insett. dagen efter jobbade jag på och då var allt lugnt, men man måste va på sin vakt ändå. sen förstod dom igårmorse inte vad det innebar att svimma och spy på engelska, kan bli ett problem.
  • nu gör vi varm choklad och lyssnar på bon iver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0